APA (7th ed.) Citation

Figueiredo, M. d., Portugal, P. M. d. A., & Da Silva, F. (1747). Serman de acȧm de graȧs pela victoria, que alcanȯu o ... Marquez de Castello Novo, conde de assumar, Vice-Rey, e capitam general da India, do Bonsulo ... em 5 de Mayo de 1746, e celebrou o nobre senado da camara da Cidade de Goa na s ̌primacial. Na officina de Francisco da Silva.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Figueiredo, Manuel de, Pedro Miguel de Almeida Portugal, and Francisco Da Silva. Serman De Acȧm De Graȧs Pela Victoria, Que Alcanȯu O ... Marquez De Castello Novo, Conde De Assumar, Vice-Rey, E Capitam General Da India, Do Bonsulo ... Em 5 De Mayo De 1746, E Celebrou O Nobre Senado Da Camara Da Cidade De Goa Na S ̌primacial. Lisboa: Na officina de Francisco da Silva, 1747.

MLA (8th ed.) Citation

Figueiredo, Manuel de, et al. Serman De Acȧm De Graȧs Pela Victoria, Que Alcanȯu O ... Marquez De Castello Novo, Conde De Assumar, Vice-Rey, E Capitam General Da India, Do Bonsulo ... Em 5 De Mayo De 1746, E Celebrou O Nobre Senado Da Camara Da Cidade De Goa Na S ̌primacial. Na officina de Francisco da Silva, 1747.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.