APA (7th ed.) Citation

Third Order Secular of St. Francis. Provincia de Valencia. (1918). Fiestas Cervantinas: Terciario-Franciscanas que celebra la V.O.T. de Valencia en commemoración del tercer centenario de la muerte del que fué uno de sus más insignes y gloriosos hermanos Miguel de Cervantes Saavedra, Valencia, Noviembre, 1916. Escuela Tip. Salesiana.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Third Order Secular of St. Francis. Provincia de Valencia. Fiestas Cervantinas: Terciario-Franciscanas Que Celebra La V.O.T. De Valencia En Commemoración Del Tercer Centenario De La Muerte Del Que Fué Uno De Sus Más Insignes Y Gloriosos Hermanos Miguel De Cervantes Saavedra, Valencia, Noviembre, 1916. Valencia [Spain]: Escuela Tip. Salesiana, 1918.

MLA (8th ed.) Citation

Third Order Secular of St. Francis. Provincia de Valencia. Fiestas Cervantinas: Terciario-Franciscanas Que Celebra La V.O.T. De Valencia En Commemoración Del Tercer Centenario De La Muerte Del Que Fué Uno De Sus Más Insignes Y Gloriosos Hermanos Miguel De Cervantes Saavedra, Valencia, Noviembre, 1916. Escuela Tip. Salesiana, 1918.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.