Cytowanie według stylu APA (wyd. 7)

Torsellino, O., & Zucchi, B. (1607). Della historia della Santa Casa di Loreto della Beatissima Vergine Maria libri cinque del R.P. Horatio Torsellini della Compagnia de Giesù: Dal Sig. Bartolomeo Zucchi Gentil'huomo di Monza, nell' Academia di gli Insensati di Perugia, fatti in lingua Toscana, & accresciuti del sesto libro. Aggiuntavi una canzone in lode della medesima Santa Casa. appresso Domenico Imberti.

Cytowanie według stylu Chicago (wyd. 17)

Torsellino, Orazio, i Bartolomeo Zucchi. Della Historia Della Santa Casa Di Loreto Della Beatissima Vergine Maria Libri Cinque Del R.P. Horatio Torsellini Della Compagnia De Giesù: Dal Sig. Bartolomeo Zucchi Gentil'huomo Di Monza, Nell' Academia Di Gli Insensati Di Perugia, Fatti in Lingua Toscana, & Accresciuti Del Sesto Libro. Aggiuntavi Una Canzone in Lode Della Medesima Santa Casa. Venetia: appresso Domenico Imberti, 1607.

Cytowanie według stylu MLA (wyd. 8)

Torsellino, Orazio, i Bartolomeo Zucchi. Della Historia Della Santa Casa Di Loreto Della Beatissima Vergine Maria Libri Cinque Del R.P. Horatio Torsellini Della Compagnia De Giesù: Dal Sig. Bartolomeo Zucchi Gentil'huomo Di Monza, Nell' Academia Di Gli Insensati Di Perugia, Fatti in Lingua Toscana, & Accresciuti Del Sesto Libro. Aggiuntavi Una Canzone in Lode Della Medesima Santa Casa. appresso Domenico Imberti, 1607.

Uwaga: Te cytaty mogą odróżniać się od wytycznej twojego fakultetu..