APA (7. basım) Alıntı

San Diego y Villalón, J. d. (1662). Memorial presenté au roy d'Espagne: Pour la deffense de la reputation, de la dignite & de la personne de l'illustrissime & reverendissime Dom Bernardino de Cardenas, evesque de Paraguay dans les Indes, conseiller du conseil de Sa Majesté, & religieux de l'Ordre de S. François. Contre les religieux de la Compagnie de Jesus. Elsevier].

Chicago Style (17. basım) Atıf

San Diego y Villalón, Juan de. Memorial Presenté Au Roy D'Espagne: Pour La Deffense De La Reputation, De La Dignite & De La Personne De L'illustrissime & Reverendissime Dom Bernardino De Cardenas, Evesque De Paraguay Dans Les Indes, Conseiller Du Conseil De Sa Majesté, & Religieux De L'Ordre De S. François. Contre Les Religieux De La Compagnie De Jesus. [Amsterdam: Elsevier], 1662.

MLA (8th ed.) Atıf

San Diego y Villalón, Juan de. Memorial Presenté Au Roy D'Espagne: Pour La Deffense De La Reputation, De La Dignite & De La Personne De L'illustrissime & Reverendissime Dom Bernardino De Cardenas, Evesque De Paraguay Dans Les Indes, Conseiller Du Conseil De Sa Majesté, & Religieux De L'Ordre De S. François. Contre Les Religieux De La Compagnie De Jesus. Elsevier], 1662.

Uyarı: Bu alıntı herzaman %100 doğru olmayabilir..